FANDOM

ŁKS-Polonia W.- historyczny, pierwszy mecz ,który był brany pod uwagę w typowaniu. Spotkanie rozegrano 17.02.2012. Mecz zakończył się wynikiem 0:2 dla gosci. Wynik dobrze wytypował typermikadmin, zwycięzce mikulak2, Lipiec1921 oraz Freud 71. Użytkownik Asfalt42 nie brał udziału w pierwszym typowaniu.

Relacja z meczu:Edytuj

=====Nie doszło do niespodzianki w pierwszym spotkaniu T-Mobile Ekstraklasy w 2012 roku. Mający ogromne problemy Łódzki KS musiał uznać przed własną publicznością wyższość Polonii Warszawa, która zwyciężyła 2:0. Gole dla Czarnych Koszul strzelali Robert Jeż i Edgar Cani.

W roli zdecydowanego faworyta do piątkowego spotkania przystępowały Czarne Koszule. Goście mogli jednak się obawiać o warunki do gry. W Łodzi niemal do ostatniej chwili trwały starania, aby płyta boiska była gotowa do gry. Ostatecznie sędzia Daniel Stefański i delegat PZPN uznali, że mecz może zostać rozegrany.

W obu zespołach od pierwszej minuty pojawiły się nowe twarze. Zdecydowanie więcej było ich w jedenastce zestawionej przez Piotra Świerczewskiego. W ŁKS-ie debiutowali Ronald Gercaliu, Grzegorz Bonin, Maciej Iwański oraz Olegs Laizans. Z kolei szansę występu w drużynie Polonii otrzymał Władimir Dwaliszwili.

W pierwszych minutach skazywani na porażkę gospodarze prezentowali się całkiem przyzwoicie. W polu karnym Polonii kilka razy zrobiło się niebezpiecznie. Jednak mecz ułożył się lepiej dla podopiecznych Jacka Zielińskiego, którzy objęli prowadzenie w 15. minucie. Po bardzo dobrym dośrodkowaniu Tomasza Brzyskiego, głową źle uderzał Edgar Cani. Piłka przypadkowo trafiła jednak do Roberta Jeża, który nie miał problemów z umieszczeniem piłki w siatce w sytuacji sam na sam.

Po uzyskaniu prowadzenia Polonia spokojnie kontrolowała wydarzenia na boisku. Brakowało jednak groźnych sytuacji z obu stron. W zespole ŁKS-u z dystansu próbował uderzać Maciej Iwański, ale za każdym razem piłka mijała bramkę. Ostatecznie w pierwszej połowie wynik nie uległ zmianie.

Druga odsłona meczu rozpoczęła się od niecelnego strzału Dwaliszwiliego z przewrotki. Kilkadziesiąt sekund później do wyrównania mógł doprowadzić Marcin Mięciel, który po błędzie Adama Kokoszki znalazł się sam na sam z bramkarzem, ale nie zdołał go pokonać.

Z minuty na minutę coraz wyraźniejsza była przewaga Polonii. W 63. minucie bliski wpisania się na listę strzelców był Dwaliszwili, który uderzał po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, ale piłkę z linii bramkowej wybił Gercaliu. Cztery minuty później centymetrów zabrakło Edgarowi Caniemu, który po błędzie Marcina Adamskiego uderzał z ostrego kąta, ale trafił w słupek.

Albańczykowi udało się zdobyć dziewiątego gola w obecnym sezonie w 70. minucie. Po dośrodkowaniu z prawej strony boiska i przedłużeniu piłki przez jednego z partnerów, Cani z bliska wpakował ją do siatki. Polonia nie zamierzała jednak na tym poprzestawać. Gole mogli zdobyć także Sultes i Brzyski. Pierwszy w świetnej sytuacji zamiast uderzać, próbował jeszcze zagrywać do partnera, a strzał drugiego z rzutu wolnego na słupek sparował Wyparło.

Obraz gry nie uległ zmianie do ostatniego gwizdka sędziego. Kibice nie doczekali się kolejnych bramek. Dzięki tej wygranej Czarne Koszule awansowały na drugie miejsce w tabeli i pozostaną na nim przynajmniej do niedzieli.

Łódzki KS - Polonia Warszawa 0:2 (0:1) 0:1 Jeż 15' 0:2 Cani 70'=====

źródło: www.ligapolska.plEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki